***شعر عاشقانه***
dellrado
**خنده دارو سرکاری+smsوشعر بلوچی **

شکنجه ای تلخ

بی تو احساس درد دارم : شاید این همان دلتنگی باشد

تورا دیگر ندارم : شاید این بازی زندگی باشد

دل دل مــی کــردم بــبـیـنـم هر روز تـــــورا

نیستی اینجا ، نیستی در زندگیم ،دیگر نیستی! چرا چرا؟؟؟

بـی تــو شـوق زندگـی مـ ـرا تـرک کــرده اســت

تنها اشک است که بغض  گلویم رادرک کرده است

بوسه هایت را تازه می کنند قطره اشک هایم هر روز

به یــاد لبـــهای گرمـ ـی که میهمـان گونه هایم بود دیــروز

شاید تو هرگز مال من نبودی که چنین تنها شده ام

دیروز باغمت گذشت مثل امروز ... انگار بی توبی فردا شده ام

زندگی یک شکنجه که پر شده از بی حوصلگی های تلخ

دیگر نمی خواهم زنده بمانم وقتی یارم به آغوش دیگری رفت

 

 یادت باشه

 

 یادت باشه عزیزم،دوست دارم همیشه

 

 تو گفتی با نور عشق،زندگی زیبا میشه

  

یادت باشه دلم رو به دست تو سپردم

 

 این عشق اسمونی رو هرگز ازیاد نبردم

  

یادت باشه که عشقم ازروی بچه گی نیست

 

 دوست دارم می دونی ازروی سادگیم نیست

  

یادت باشه که گاهی فکر شقایق باشی

 

 برای من که عاشقم یه یار عاشق باشی

 

یادت باشه همیشه کنار من بمونی

 

 کنار تو خوشبختم دلم می خواد بدونی

  

یادت باشه که می خوام برای تو بمونم

 

 تا همیشه تا ابد ازتو بگم وازتوبخونم

  

یادت باشه که باتوهمیشه صادقم من

 

 اگه برات می میرم بدون که عاشقم من

  

یادت باشه دلم رو هرگز به بازی نگیری

 

 دست منو که عاشقم به گرمی عشق بگیری

 

یادت نره که گفتم دوست دارم عزیزم

 بهار عاشقیمونو به زیر پات می ریزم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مـــحــــمــــدpahang

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 10037
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید